19 Eylül 2012 Çarşamba

Bunalımda mıyım neyim ben..

        Bu aralar nasıl bi ruh hali içinde olduğumu inan ben de bilmiyorum sevgili Bazinga okuru.. Hani çevrendekilerin her yaptığının battığı an'lar olur ya aynen öyle bir durumdayım. Herkesten mükemmeliyet bekler oldum sanırım,hani en ufak bir hata gözüme çözümü olmayan,dünyanın en büyük sorunuymuş gibi geliyor bugünlerde..
        Şöyle de garip bir şey var ki verdiğim tepkilerin saçma olduğunun farkındayım ama iş işten geçtikten sonra da pişman olmuyorum,olamıyorum.. Bilirsin işte yeni bir seneye başlamakla gelen yeni sorumluluklar,yeni sorunlar..Bu bahaneler mi dayanağım oluyor bilemiyorum..Bunların üstüne bir de her dakika bizim evi gözetleyen bir ev sahibimiz var.Hani filmlerde dizilerde böyle tipler görürdüm ama güler geçerdim,şimdi insanın kendi başına gelince anlıyor nasıl bi' şey olduğunu..Kahvaltıda yediğimiz mısır gevreğinden bile rahatsız oluyor kadın.. Bunu böyle laf arasında geçiştirmek olmaz tabii,nedense yakında ev sahibimle olan maceraları bölüm bölüm yazacakmışım gibi hissediyorum..
      Neyse şimdilik daha fazla yazamığciğim gençler beni bekleyen bir ton balıklı,yoğurtlu,sucuklu makarna var.Yedikten sonra bişey gelmezse başıma,bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. :)