20 Şubat 2013 Çarşamba

Yine Yeniden Falan Filan

       Yine uzuun bir aradan sonra diyerek söze başlayalım. Her seferinde böyle bir ara giriyor sonra '' Tamam artık yapıyoruz bu işi , bundan sonra daha seri yazıyorum.'' diyorum yine sonuç hüsran.Bundan sonrası için de Hayırlısı.. diyoruz artık.

Peki bu zaman aralığında n'aptık ?  En azından kendime bunu sorduğum zaman vicdanımı rahat hissediyorum. Kendimce zamanımı mümkün olduğunca iyi değerlendirmeye çalıştım diyebilirim. Dersler bir yandan , sosyal aktiviteler bir yandan , projeler ayrı bir yandan bir dönemi daha geride bıraktık..  İlk olarak IEEE 'ye attım kendimi. Başta heves olarak başladığımız öğrenci organizasyonu git gide daha bir ciddiyet kazandı. Yeri geldi kurultayda bütün IEEE mensuplarıyla o ciddiyeti mumla aradık bulamadık , yeri geldi kendimizi firmalarla sponsorluk görüşmesi yaparken bulduk. Hani ben kim iş hayatına hazırlık kim! diyenlerin bir kez daha kendini sorgulayacağı bir adres oldu bu IEEE.  Mühendis adamın neyine sosyallik dediler , yaptığımız etkinliklerle onlara cevap verdik. Lafı fazla uzatmıcam zaten o ruhu şuan anlatabilmemin de imkanı yok.



             Sonra  az yoğunmuşum gibi bir de Toplum Gönüllülerine attım kendimi hoop toplum gönüllüsü oldum. İyi de oldu. Burda da kaybolmak üzere olan değerleri gün ışığına çıkarmayı ilke edindik. Kitap başında sabahlayarak insan olunmaz dedik , başladık projelere. Şuan düşünme aşamasında olan projelerimizle ilgili detayları ilerleyen zamanlarda da açıklarım. Şimdi yavaştan acıktığımı hissediyorum ve bir sonraki yazımda görüşmek üzere diyorum sevgili Bazinga okuyucuları.
  
Esen Kalın :)  


BB