20 Şubat 2013 Çarşamba

Yeni Trend Harlem Shake !

     Eveet birçoğumuz artık oturmuş ''Ee Gangnam'ın gazı kaçtı yok mu şöyle yeni bi'şeyler '' diye beklerken Harlem Shake furyası yakaladı bizi. Teknolojide , adalette , eğitim sisteminde olmasa da bu tip Sosyal Medya kapsamlı durumlarda dünyanın gerisinde kalmıyoruz çok şükür.!

     Tıpkı Gangnam Style'da olduğu gibi Harlemde de videolar paylaşılmaya başlandığında bir laf söyleme bir uff'lama puff'lama evresi geçirildi tabii. Ama sonra iş viral reklama döndü. Birçok şirket (özellikle yeni yeni tanınma evresine girmiş olanlar ) çok iyi bir reklam malzemesi haline getirdi bu yeni akımı. Çok da iyi oldu. Böylece hem Marka'nın gündemi takip ettiği vurgulanmış oldu hem de çalışanlar kendi aralarında eğlendiler şakalaştılar az biraz işten de yırttılar falan filan.


    

 Ben de oturdum sabrım el verdiğince Harlem videolarını izledim peşi sıra. Konsept , süre , müzik aynı olmasına karşın milletten millete bu kadar farklılığın olması gerçekten garip..Fakat şunu belirtmek isterim ki Türk halkı bu videolarda da kendine münhasır farkını açıkca belli ediyor..Reklamın iyisi kötü olmaz diyerek sizi Harlem videolarıyla baş başa bırakıyorum :)