14 Temmuz 2012 Cumartesi

KarmanÇorman

              Hergün o kadar şey yaşıyor o kadar çok şey görüyorum ki oo tamam bunları akşam gider bloga yazarım deli yardırırım hee psikolojisiyle dolup taşıyorum ama şu klavyenin başına geçince n'oluyor bilmiyorum ama bir takınmaca bir çekinme falan.Sanki anlatsam kimse anlamayacakmış gibi bir hissiyat..
Mesela bugün sadece yolda karşıdan karşıya geçerken, kadının birinin ışıkta arabanın camını açıp yandaki motosikletli çocuğa ''O omzundaki dövmeyi nerde yaptırdın ya çok seksi durmuş'' dedikten sonra çocuğun dönüp ''Nerde olduğundan sanane,sende böyle durmaz merak etme'' dediğini yakaladım :D Tabii deli gibi güldüm buna.Bir de otobüs maceralarım var ki hiç sorma.Bir de o otobüste blogumuz yazarlarından Madelyn'le birlikteysek yolcuların vay haline!                                                                                                        Yıllardır süregelen bir alışkanlığımız var Mad'le.Otobüslerde edepli edepli yolculuk edemiyoruz.O an sanki dünyanın bütün garip insanları bize kasıtlı olarak o otobüste toplanmış gibi oluyor..Hayır hayır kesin öyle,bunun başka bir açıklaması yok :D Bugün de o günlerden biriydi..Müthiş sıcak Antalya gününde otobüste güneş sistemindeki bütün gezegenleri yutmuş ama hala doymamış vari bir adama denk geldik.Hoş değil belki ama biz tabi yerlerdeyiz.İşte şimdi mesela bunu anlatırken size komik gelmiyor ama biz o anda deli gibi eğleniyoruz..Biz de böyleyiz işte alışveristen sonra alışveriş fişlerimiz aynı miktarsa bunun için de bir gülme krizine giriyoruz hani kasiyer bakıyomuş,müşteriler bekliyomuş umrumuzda değil.Biz de böyleyiz :)
              İstiklal'in ortasında ''Am! Am! Am!'' diye bağırdığımız gün geldi aklıma bak şimdi..Böyle de gamsızız işte başkaları ergenlik diyebilir buna ama biz eğlenmenin *mına koymak diyoruz :D
              Herneyse konuyu çok saptırdım,çenem düştü yine.Diyeceğim o'dur ki otobüste/minibüste kendinizi yaşlılara ezdirmeyin,hakkınızı savunun.! Bu toplumsal mesajın ardından şunu da paylaşmak isterim ki acıktım.Öyle işte iyi geceler Bazinga takipçileri,
beni seviyosunuz..