18 Şubat 2012 Cumartesi

Başlık mı? O ne?

Bazen çevremdeki insanların davranışlarını fena halde yadırgıyorum ama sanki aslında ben de onlar gibiymişim gibi hissediyorum,çok garip.Üniversiteye gelip hala birbirine vurup kaçan tipler var en basitinden.Kız veya erkek,varlar.İnsan durup düşünüyor acaba sen başkalarını böyle görürken,kendin dışarıdan nasıl görünüyosun?

Belki de bu yüzden üniversiteye geldiğimden beri genellikle üst dönemlerle takılır oldum.Bir grup insan bunu ortam yapmak yada ne bileyim ‘’heyy gördünüz mü ben büyüklerle takılıyorum’’ mantığıyla yapar,bir grup insansa benim gibi mecburiyetten.Biz de istemez miydik akranlarımızla takılalım ama olmayınca olmuyor.Gerçekten birçoğu lise5’i yaşamayı tercih ediyor.Ama şöyle de bir şey var sosyal ağlardaki paylaşımın tadı en çok kendi yaş grubunla çıkıyor...Ne kadar laf söylersem söyleyeyim deli gibi paylaşımda bulunup,yorumlara yetişemediğim zamanları seviyorum :) Eminim bu konuda yalnız değilimdir ;) Deli gibi paylaşımlar demişken ara sıra durup bir geçmişime bakıyorum ki bunu size de tavsiye ederim,bir iki yıl öncesinde paylaştıklarımız,yorumlarımız,’biz’ o kadar farklıyız ki inanamadım..İnsan ‘‘ben böyle miydim!’’ demekten kendini alamıyor gerçekten :)

Tabii biliyorsunuz her önemli insanın geçmişinde hoşuna gitmeyen şeyler vardır . Ya da ben kendimi böyle tatmin ediyorum.Neyse bu yazıyı hangi başlığa istinaden yazdım bilmiyorum.Hoş çok başlığa bağlı kalma alışkanlıklarım yoktur zaten bunu da bu vesileyle söyliyim…(Yazım kurallarına da dikkat etmem bu da aradan çıksın:) )