18 Şubat 2012 Cumartesi

NO TITLE! Al işte biz bilmiyomuyuz :)

Bugünlerde hafif bir pişmanlık duyuyorum İngilizceyle daha önce pek ilgilenmediğim için.Benim için İngilizce ortaokulda çalışılıp geçilen,lisede biraz daha iyiye giden ama sonra üniversite sınavları nedeniyle sadece test çözme saatlerine dönen bir dersti.Ama şimdi hayatım İngilizce olmuş durumda!Arkadaşlarım (ki onlar kim olduklarını gayet iyi biliyorlar:D ),yorumlarında İngilizce kelimeler kullanınca bağırıp,küfrederdim ama şuan en basitinden 60 kişilik kimya sınıfımdaki 3 Türkten ve 6 beyazdan biriyim.Siz düşünün durumun vahimliğini.

Neyse başlayalım dedik biz de bişeyler yapmaya ama öyle bişey ki bitmiyor :D Harbiden öyle sürekli yeni kelime yeni bişey.Tabii çevrede ‘’oo ben İngilizce biliyorum’’ diye geçinip her haltı yalan yanlış çeviren tipler de var,aferin sana.Bu mudur yani? Gerçekten bilen konuşsun arkadaş bu o kadar zor mu? Ağzı olan konuşuyor derler ya aynen öyle.Hayır sen 2 kelime İngilizce konuşunca daha cool olmuyosun insanların gözünde hala neyin peşindesin bilmiyorumki.Böyle insanların ağzına T cetveliyle vurmak istiyorum. Evet çok dolmuşum,sakinim.

Neyse ki bu aralar sıvadım kolları kendimi Amerikan dizilerine adadım:) İngilizceyi hallediyorum gibi ama bakalım şu bilgisayar işini napıcam.Dertler bitmiyor ki anasını satıyım!Çok yabancıyım şu lanet pc dünyasına.Plisuko özellikle bu konudan çok muzdarip :P Zaman zaman onu çıldırtmıyor değilim bu konuda ama napalım ben de çabalıyorum evet evet çabalıyorum..

Öyle işte gençler esenlikle kalın.