21 Şubat 2012 Salı

Üniversiteliyik!


Küçükken üniversite resimlerine baktığımızda hangimiz o çimlerde yayılmış,ağızları bir karış açık gençlere özenmemişizdir ki?Hep merak ederdim acaba nasıl bişey lan bu diye.İşleri güçleri böyle gırgır şamata mı acaba diye..Test etmek bugüne nasip oldu.

Kıbrıs'ım sağolsun diğer şehirlere nazaran sıcak bir yer.Millet ''kar yağıyoo lan,karı gördümm!,kar mı la o'' benzeri post'lar atarken biz sıcaktan kavruluyoruz diyebiliyoruz sadece.Bugün de bizi çok düşünen okulumuz sağolsun 2kimya,2fizik,2kimya,2bilgisayar programlama saatlerini üst üste koymuş.Günün sonunda ben mi derslere girdim,dersler mi..Anlamadım.Baktık hava sıcak şu çimlere bir de biz yayılalım sezon açılsın dedik.Ama hani bizimki olur ya efendi efendi oturalım,hoş muhabbet olsun vs. öyle birşey değil.Bildiğin o kadar dersten sonra insanlıktan çıkmış bir grup genç düşünün.Çimleri yolup yolup çiğnemeler,bilinçsizce yerde emekleyenler ve daha birçok şey..Onu da geçtim hepimiz suratında bir yorgunluk,bir asabiyet,bir hayattan bezmişlik sormayın.
Hani öyle muazzam parlaklıktaki dişleriyle sırıtıp,çimenlerde yayılmış gençlerle alakamız yok bunu gördüm.Öyle canlılar gerçekte var mı bunu da bilmiyorum..Belki çok amerikan dizisi izledim ondan kafamda fazla büyüttüm ama sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu.Bilmiyorum belki daha az yoğun bir günde o kampus çimlerinin tadını ben de çıkarabilirim :)