20 Şubat 2012 Pazartesi

I feel tired!!!


Bugünlerde zamanın nasıl geçtiğine dair bir fikrim yok! Sizin için de aynı durum geçerlidir belki ama bu bende ''isyeeaann''lara bağlamama neden olmaya başladı.Bedenim resmen-Yeter lan artık otur dinlen biraz,tatil boyunca gezdin gezdin şimdi kıçını kır,otur! diyor ama beynim buna izin vermiyor :) Ben beynimi...çokseviyorum(!) Geç odana yatsana paşa paşa ne bu inatlaşma? Ama bir bakıma bedenimi de dinleyip kıçımın üstünde vakit geçirmeye karar verdim ve o zaman da bu blog meydana geldi.Blog işi harbi zormuş en azından deneyerek öğrenmiş oldum.Fiziksel yorgunluğunu geçtim ruhen de yıpratıyor adamı.


Bizim burada 3 admin oluşumuz da işimizi zorlaştıran etkenlerden.Sadece 3 olmamız da değil bir de hepimiz Türkiye'nin (hatta dünyanın bile diyebilirim :p) bir ucundayız.İşte bu farklı deneyimi yaşamak ve 3 yakın arkadaş olarak ortaya bir ürün çıkarmak istemiştim.Ama herşey istediğimiz gibi gelişmiyor bu 'cyber' ortamda.Burası harbi ''Yalan Dünya'' arkadaş.Son 2-3 günüm full stresle geçti diyebilirim.Stresini geç bu velet arkadaşlarımızla aramıza girdi!İlerde düğünlerde falan ''bir blog sizi ayırana kadar..'' yemini ettirilirse hiç şaşırmam doğrusu,neyse.Hepimizin hayata bakış açısı,hayattan istediklerimiz ve bu istediklerimizi almak için yapacaklarımız çok farklı.Aynı olmasını bekleyemezsin zaten.Ama bu tip şeyler de olmasa atraksiyonu nasıl sağlıcaktık?Atraksiyon demek reyting demek tabii :p
Şaka bir yana bazı tartışmaları,işini en ağır stresini atlattığımıza göre artık derin bir nefes alıp blogumuzun ''sıhhati'' için çalışmalarımıza devam ederiz.Evet şuan bunu servisim gelmeden yetiştirmeye çalışıyodum ki geciktim büyük ihtimal.Dua edin ki dersim bir asistanla olsun,kendinize iyi yada nasıl istiyosanız öyle bakın gençler ;)