18 Şubat 2012 Cumartesi

█ ♫ ♪ Viva La Vida

Öncelikle şunda bir anlaşalım, başlıklar konuyla alakalı olmak zorunda değil çünkü başlıklar yazıya başlarken dinliyor olduğum şarkının ismi veya bir anda aklıma gelen bir film olabilir. Bir konuya bağlı kalmaya çalışarak yazamadığım gerçeği beni böyle bir uygulamaya götürdü.

Ne karın ağrısı bir şeymiş arkadaş bu isim bulmaktır falan filandır neden hiç bulaşmadığımı anlıyorum bir kez daha ama bizim on parmağında on bin marifet bulunan, her şeyden anlayan bir arkadaşımız var ki emeklerine sağlık.

İsteklerimizi hayat şartlarının gerektirdiği gibi yaşamaya çalışırken arada bir soluklanmak için kendimize ait alanlar oluşturuyoruz. Biz de bu blogu bir bakıma o sebeple açtık sanırım. Kemik kadromuzla birlikte eğlenmek, belki eğlendirmek falan filan. Umarım bizim kadar sizin de hoşunuza gider. Tabi ortaya çıkış süreci nasıl bir tekrarlıyorum "karın ağrısı" hatta baş belası. Şimdi efendim hepimiz öğrenci insancıklar olduğumuzdan ve farklı şehirlerde öğrenim gördüğümüzden(Hatta Kıbrıs'ta) iletişim problemleri bizim önümüzdeki en büyük engellerden biriydi bir bakıma. Sorular çoğaldıkça çoğalıyor ancak oylayacak topluluk bir türlü aynı anda online olamıyordu. Her neyse şimdi hemen hemen her şeyin yayına hazır olduğu zamanda rahatlıkla yazıyorum(nispeten) Şimdi zaman yazma zamanıdır! Çok yazıcam hep yazıcam! (yazacağım*) Somebody stop me! :)