19 Şubat 2012 Pazar

Kasma,Raad Ol Genç ;)


Bazen fena halde canım sıkılıyor ve hadi bi facebook'/twitter'a bakıyım diyorum canım daha da sıkılıyor.Abi herkes mi mutlu,keyifli,şen şakrak olur böyle alanlarda? Sanırsın kimsenin derdi tasası yok,dünyadaki bütün sorunlar beni buluyor! Herkeste bi 32 diş gösterme çabası vs. Samimi bulmuyorum bu tip insanları.Ben sıkılıyosam onların da sıkıldıkları,kendilerini iyi hissetmedikleri anlar vardır arkadaş! Biz de keyifli anlardaki hallerimizin karelerini yayınlarız ama biz arada üzgün de olabiliyoruz sinirli de.Bunları da bu platformlara taşımaktan hiç çekinmem,bilen bilir.Ama kastettiğim insanlar sanki pembe panjurlu evlerinde mutlu mesut yaşayıp,24saat orada burada geziyormuşcasına bir havaya girmeye bayılıyorlar.Bu tip yollarla kendimizi kandırmayalım gençler.Sizlerin de melankolik zamanlarınız vardır muhakkak yada en azından olmalı! :)

Aslında durup düşündüğümde mutsuzken mutlu görünmek gerçekten zor.Ben de zaman zaman kapılabiliyorum bu hisse.Onca insana fark ettirmeden o kadar rol yapabilmek..İstemeye istemeye gülmeye mecbur kalmak..Birisi derdini sorduğunda,herşeyin yolunda olduğuna kendini inandırmak...Evet zor.Derler ya hayat bir oyunsa başkahramanlarımızı biz seçeriz diye,yok öyle bi dünya.Ne senaryonu sen yazıyosun ne cast'ı sen seçiyosun...Ama şunu söyleyebilirim ki ara sıra durup kendimizi dinlemek iyi gelebiliyor.Maskenizi bir kenara bırakıp bunu başarabildiğinizde geliyor zaten asıl mutluluk.O zaman paylaşabilirsiniz işte mutluluğunuzu :)
*Bugün deneyin bunu :)