18 Şubat 2012 Cumartesi

Bu çocukların derdi ne?

Bu aralar nedendir bilmem herkeste bir ‘’cool olma’’ çabasıdır gidiyor..Birkaç gün kendisinden söz ettirebilmek için insanların yapmayacakları şey yok doğrusu.Özellikle son 2 yıldır bu akımın tavan yaptığını düşünüyorum.Derler ya Photoshop çıktı mertlik bozuldu,aynen öyle! Fotoğraflarla başladı bence bu psikopat hareket.Hepimiz biraz kullanırız photoshop’u ama özellikle bazı facebook kullanıcılarının işin dozunu arttırdığını görmeye başladık.Shop arttıkça ‘’like!’’ sayıları artmaya başlar,sonra bu böyle yayılır falan filan.Günlük hayattan tanıdığımız bazıları var ki hele onları sosyal platformda tanıyabilene aşk olsun.Sanırsın 40 yıllık modeller.Yahu evinin duvarının önündesin neden ağzını gözünü yamultup değişik mimiklere girersin.Hele ki bazı ergenlerimiz var ki halleri yürek burkuyor.Büyük ihtimal kızın annesi içerden ‘’çay koy , yardım et..vs’’ gibi seslenip kendini parçalıyor ama kendi çapında modelimizin umrunda mı?O sinmiş duvarın kuytu köşesine,yüzündede sanırsın kırk yıldır ne acılar çekmişçesine bir mimik,fotoğrafını çekiyor.Ayakta alkışlıyorum bu tipleri çünkü böyle extrem şartlarda yaşamak gerçekten kolay değil(!) Sonra bu foto face’e oraya buraya konur ki bu bir ara Hi5 furyası içindeydi ve o daha fenaydı.Neyse foto yayınlandıktan sonraki faslı hepimiz biliyoruz zaten detaylarla sıkmaya gerek yok.Bazen diyorum ki ulan biz mi anlamıyoruz bu tiplerin iç dünyasını,gerçekten ruh halleri bozuk olabilir mi? Ama sonra geçiyor :) Çünkü gerçekten özenti olan tipler kendilerini belli ediyor..

Bu aslında sayfalarca konuşulabilecek bir konu ama ben daha fazla konuşup kendimi germek istemiyorum,evet sakinim.Uzun lafın kısası özenti değil özgün olalım.Belki daha az ‘’like’’ alalım ama ‘kendimiz!’ olalım.Böyle de ihtiyarımtrak bitiririm diyeceklerimi.